dsdf.ir
دسته بندی
خدمات
خدمات
»
مشاوره
شرکت آمادگی ارائه مشاوره فناوری اطلاعات در شاخه مختلف را به شرکتها دارد.
ممیزی فناوری اطلاعات
اهمیت فناوری اطلاعات و استفاده مناسب از آن در شرکتها و سازمانها در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل شرکتها و سازمانها سالیانه در شاخههای مختلف فناوری اطلاعات (زیرساختهای ارتباطی و شبکههای کامپیوتری، سختافزار، نرمافزار و امنیت اطلاعات) مقدار قابل توجهای هزینه میکنند.
امنیت اطلاعات
با توجه به گسترش بسترهای ارتباطی و اتصال شبکههای محلی به این بسترها و همچنین وجود سامانههای نرمافزاری متعدد در شرکتها و سازمانها و اهمیت بسیار زیادی دادههای موجود در این سامانهها، امنیت اطلاعات در وجود و ادامه کار شرکتها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
پشتیبانی از سامانههای نرمافزاری
شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا به عنوان یک شرکت تخصصی فناوری اطلاعات در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امامره و شرکتهای تابعه آن، تجربه طراحی، پیادهسازی و ارائه خدمات مشاوره سامانههای جامع و کاربردی متعددی را دارد.
سامانههای نرمافزاری
یکی از خدمات تعریف شده در شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا، ایجاد سامانههای نرمافزاری است. شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا در راستای ایجاد سامانههای نرمافزاری (بدون در نظر گرفتن ابعاد سامانه) خدمات پایه زیر را به مشتریان خود ارائه مینماید.
پشتیبانی فناوری اطلاعات شرکتها
شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا از زمان تاسیس تا کنون خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات را به شرکتهای مختلف ارائه نموده است. با توجه به تجربیات کسب شده در این زمینه از ابتدای سال ۱۳۹۸ مدلهای مختلف پشتیبانی (از غیر حضوری کامل تا استقرار نیروی تمام وقت) در شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا تعریف شده است، اضافه بر این شاخصهای مشخصی جهت برآورد هزینههای پشتیبانی در مدلهای مختلف قراردادی معین گردیده است. در حال حاضر شرکت دیدگاهان سیستم دانش فردا پشتیبانی فناوری اطلاعات بیش از ۲۰ شرکت مختلف را در قالبهای پشتیبانی مختلف بر عهده دارد.
زیرساخت و شبکههای ارتباطی
در هر ساختار سازمانی گسترده (مانند هلدینگها) جهت گردش مناسب اطلاعات و همچنین ایجاد سامانههای نرمافزاری نیاز به ایجاد زیرساختهای ارتباطی مناسب در قالب شبکههای کامپیوتری وجود دارد. مشخصاً در ساختارهای هلدینگی وظیفه ایجاد شبکه کامپیوتری محلی (LAN) با شرکتها میباشد (براساس اصول حاکمیت شرکتی) اما ایجاد، گسترش، مدیریت و پشتیبانی شبکه گسترده (WAN) جهت ارتباط شرکتها با یکدیگر وظیفه ذینفع اصلی میباشد.
1
مميزي فناوري اطلاعات
سامانه هاي نرم افزاري
زیر ساخت
پشتیبانی